nionde september till femte april sammanfattat i 140 ord (typ, kan ha räknat fel)

Nu är jag där igen. Läser gamla blogginlägg med skräckblandad förtjusning. Inser två saker
ett. jag svär en hel del
två. jag visste inte hur rätt jag hade när jag den 25 augusti 2010 skrev: "Jag ska falla hårt i november."
för det är ungefär det jag gjort sen senaste inlägget. Fallit för Smulan. Och flyttat. Tagit farväl av hjärtehunden. Skrivit sista dietisttentan. Funderat på framtiden. Varit i budapest. Skrivit en c-uppsats om zinktillskott och manlig infertilitet. Otränat. Fått en bakmaskin. Fått jobb. Sagt upp mig från jobb. Börjat läsa liftarens guide till galaxen och fortfarande inte fattat poängen. fått framtidspanik och i princip bestämt mig för att läsa en master i health and economics.
Men jag är fortfarande cynisk. Och tillbaka.


L

Kommentarer
Postat av: Smink

Äntligen!!

2011-04-06 @ 07:16:38
Postat av: Marcus 409

Som jag väntat! Hoppas att allt är bra : D

2011-04-06 @ 10:20:28
Postat av: Louise

Haha vad roliga ni är :)

Allt är bara bra, själv? Kvar vid Svingeln?

2011-04-06 @ 10:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0