Magpie by Me

Varit publik på en disputation där avhandlingen gällde "Sexually Transmitted Infections" och förmodligen var det första och sista gången jag hörde uttrycken: hederlig syfilis och tropiska könssjukdomar.
Hur som helst känns det lite lugnare inför kommande vecka då D och jag försvarar vår c-uppsats "Kan tillskott av zink höja spermakvaliteten hos subfertila män?" samt opponerar på uppsatsen "Kan selen skydda mot utvecklingen av diabetes mellitus typ 2?". 
Jag vill också vara expert på något och skriva avhandling, dock får det bli ett annat ämne. Jag ska gräva i något viktigt. Så fort jag skrivit ett vettigt ansökningsbrev. Och pluggat i två år till. Då ska jag gräva. Ned mig.
  När Smulan är på thaiboxning passar jag på att göra en del justeringar. Mitt eget märke Magpie by Me.


L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0