Självdisciplin efterlyses

Väntar ni er ett underhållande inlägg kan ni sluta läsa genast och surfa in på Aftonbladet eller något istället.

Inser att jag sitter här och tänker skriva om hur dålig självdisciplin jag har för tillfället. Bara det bevisar detta faktum ganska rejält. Helvete. Borde ligga i soffan...euhm....nej jag sitter fint upprätt och stryker under med grön neonpenna...haha I whish. Borde ligga i soffan och läsa "Svåra samtal" men det funkar liksom inte. Inte igår och inte idag. Mina intentioner för dagen var:
- renskriva
Lyckades nästan med det, några sidor kvar. Och några föreläsningar kvar. Jag har skrivkramp.
- läsa ut "Svåra samtal"
Hahaha, inte riktigt...ser inte mycket ut för världen det som är kvar men satan vad det är segt att ta sig igenom.
- träna
Check!

ja jag lägger mig väll i soffan igen då. Inser ni vad klockan är? Min nya dygnsrytm, eller rättare sagt min nya "produktiva tid" har ändrats lite. Fuck.

L


Kommentarer
Postat av: Mirja

vill ha tillbaka dig här på bloggen!! nu!!

2010-10-26 @ 22:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0