lista din dag

1 september.
Dagen då jag började sista året på dietistutbildningen(fast jag planerar ju att hänga kvar i två år till så egentligen kan vi stryka det).
Dagen då jag gick upp en halvtimme tidigare än nödvändigt för att kunna njuta mitt morgonkaffe(måste vara varning av något slag på det?).
Dagen då jag tackade ja till ett träningspass med en MMA-man(definitivt varning på det, kommer dö-isch).
Dagen då jag skrev ett hotbrev till vaktmästaren(om elementen inte fungerar måste man väl bränna upp den väggfasta garderoben för att få någon slags värme?).
Dagen då jag insåg att jag visst älskar att slåss och sparkas.
Dagen då jag gjorde en grym couscoussallad...erkänn att ni väntade er "Dagen då jag blev kriminell" där på slutet. Icke. Jag är harmonisk innerst inne. Och full med vitlök.

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0