am i turning into a dude?

Här sitter jag och käkar kött som en tok. Vad fan hände där liksom? Stekte till en köttbit häromdagen för första gången i hela mitt liv (sen hemkunskapen) och fullkomligt ÄLSKADE det. Jag tycker ju inte om kött, bara kycklig och ibland fisk om jag är på extra lustigt humör. Håller jag på att förvandlas till en man?
Hoppas att min prinsess-soffgrupp och min löpningsutstyrsel väger över på min kvinnliga sida. Annars bör ni börja oroa er...


Pretty please - with sugar on top, säg att de väger upp varandra.
Och för er som är nyfikna på min löpningsutstyrsel: klarrosa linne, svarta byxor med mörkt rosa sömmar +  matchande jacka, vita skor med rosalila detaljer och långt blondt hår i hästsvans. Vet kanske inte om håret tillhör outfit'en dock...men som en fetare version av Barbie är det i alla fall. Kvinnligt nog? Kan ses mellan Svingeln och Munkebäckstorget udda dagar jävligt tidigt på morgonen.

L

Kommentarer
Postat av: Rapunzel

.. du ligger illa till ;)

2010-09-07 @ 08:12:41
Postat av: Marcus S

Vad är det för fel med att du börjat få lite mer manliga drag och vanor.



Män är ju bättre än kvinnor så kör på :)

2010-09-08 @ 18:04:23
URL: http://dietistschober.wordpress.com/
Postat av: eva arvidsson

Tjena :) har varit hor farfar och kollat dina fina möbler de var verkligen fina ,så välbehållna känns som ingen sutti i dem Du har verklgen gjort ett klipp.Ha de så gott i Götet

2010-09-10 @ 17:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0