sigh no more

Familjen har sett Patrik 1,5 och ätit glass i mängder. Jag intalar mig att det är grymt lågt GI i glass, speciellt hemgjord. 
  Tillbaka till Göteborg imorgon. Som vanligt går tiden dubbelt så snabbt när man är här. Men sommar snart. Bara en månad och fyra dagar kvar tills vi är fria för den här gången. Längtar. Det här har varit en av de tyngsta tiderna jag någonsin gått igenom, hela min kropp vill verkligen komma ifrån nu. Bort bort bort. Långt bort. Förhoppningsvis är Europa tillräckligt långt bort för att hitta känslan igen. För att ha lust med ett år till.

L

Kommentarer
Postat av: Denise

Europa är tillräckligt långt bort för att man ska må bra i hela kroppen. Jag lovar. Jag syr in lite fina känslor i sömmarna på väskan åt dig, som hjälp på traven. och det finns nog ingen plats så långt bort att man får ork, pepp och lust till ett år till. usch, jag får ont i magen bara jag tänker på det.

2010-05-02 @ 15:03:42
URL: http://icantaffordacow.cutcopypaste.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0