olivers backpack fylls med kärlek

Intensiv pluggförmiddag, resultat: sammanställning av föreläsningar - check! läst sidorna i kursboken - check!
Bara frågorna kvar att svara på, vilket får bli eftermiddagens syssla.
  Om en vecka är det över. Äntligen. Efterlängtat sommarlov (efterlängtat sen innan den här terminen började). 
  Hade fin filmkväll igår med D, Twilight-maraton där det skreks åt stackars Bella (men hon är ju en riktig idiot, utöver att hon ser drogad ut och låter som hon har KOL) och dreglades över Jacob. Och åts massa godis så magknipet kom som ett brev på posten.
  Nu packar jag Olivers ryggsäck, han ska flytta till Hönö över sommaren. Bo med D och Lola och käka lasagne och småsmåsmå frikadeller varje dag.


Lite lika är vi allt (när jag har hypoglykemi känner jag mig sådär taggig...och när jag inte orkar raka benen - anteckna det).

L


Kommentarer
Postat av: simone

vilken sötnos du är :D

2010-06-01 @ 14:04:31
URL: http://fattybom.se
Postat av: Louise

Tack! Åh vad glad jag blev nu :)

2010-06-01 @ 14:06:59
URL: http://carter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0