Myrorna in my heart

Andra och sista dagen av studien "Med vs. utan vinäger -  vad händer med blodsockret?". Led med D som shotade vitvinsvinäger och mådde allmänt illa större delen av förmiddagen.
  Glatt överraskad när jag under seminariet om bariatrisk kirurgi fick beröm (!) för mitt sätt att prata och framföra det jag hade att säga. Uppmuntrande för framtiden. Även om jag inte då fattade att hon pratade med mig...
  Ett besök på Myrorna fick bli guldkanten på den här dagen. Nu är det bara att fylla på i bokhyllan. Och ta det svåra beslutet; gymmet eller promenad?


L

Kommentarer
Postat av: Denise

oh, jag vill också ha böcker. åt helvete med skor, jag vill hellre ha böcker.

2010-05-06 @ 15:46:45
URL: http://icantaffordacow.cutcopypaste.se
Postat av: Louise

hade jag inte varit fattig student hade det legat lika många par skor på sängen som det låg böcker...

2010-05-06 @ 19:23:48
URL: http://carter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0