Metabola syndromet, medicinsk nutritionsterapi, 9 hp

Hemtentamen är precis inskickad. Hade från kl08 till kl17 på oss men jag kände mig klar nu. Orkade inte sitta med ångest i 30 minuter till och stirra på de skrivna sidorna och undra över om det verkligen var bra. Så jag skickade in.
Nu är det gjort. Nu kan jag andas igen. Eller ja, det kan jag fan inte för luften står stilla här i lägenheten. Försökte i ren depseration öppna alla fönster tidigare under dagen men det sitter duvor och hoar i träden så det gav lite dålig koncentrationsförmåga. Lagom när jag stängde dem drog vaktmästaren igång en enorm dammsugare och körde runt med i korridoren utanför dörren. Paradiset för den som blir störd av lite fågelkvitter. Hur som helst är det äntligen över nu.
Ska fira med promenad. Och luft.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0