GUA - kommer vi bli vänner?

Dyngsura byxor, skitiga glasögon, förstörda naglar, astorra händer men vilken skinande ren lägenhet jag har nu alltså. Nästan så man ska bo ute fram till torsdag bara för att inte smutsa ned tills mamma och pappa kommer. 
  Information om GUA (Göteborgs Utbildnings Avdelning) idag. Jag vill hoppa av nu. Är inte alls redo för egna patienter. Och vad är grejen med att vi ska hjälpa till med grundvården (lägga, duscha, bädda etc.)? Och varförvarförvarför förföljer geriatriken mig? Ju mer jag springer åt andra hållet desto närmare är den.
Men bara att bita ihop och ta sig igenom. Förhoppningsvis inser man att man kan betydligt mer än vad man tror...ja, som sagt förhoppningsvis.

L


Kommentarer
Postat av: Denise

vi tar oss igenom ångesten tillsammans. till vår hjälp har vi andningsövningar, choklad, kaffe, öl och kramar!

2010-05-11 @ 21:09:23
URL: http://icantaffordacow.cutcopypaste.se
Postat av: Louise

ja tack <3

2010-05-11 @ 21:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0