"Fastän det är förfärligt gott att äta honung, så finns det ett ögonblick alldeles innan man börjar äta den, som är nästan ännu bättre"

Alltid när det är obligatoriska moment man inte får missa så lyckas jag bli sjuk. Sov bort det mesta av febern som dök upp igår men det var ändå en riktigt kraftansträngning att ta sig till skolan kl8 idag för att sitta som en ond liten människa och tappa blod från MMA och D hela förmiddagen. 
  Nu fryser jag så jag skakar igen. Mina fingrar luktar makrill (det är fan inte värt att äta med tanke på att lukten aldrig försvinner). Jag är trött. Har ett spotify som inte fungera. Studier att läsa som aldrig verkar ta slut och en powerpoint att fixa till. Det är sånt här jag irriterar mig på när jag inte är sådär harmonisk som jag brukar vara.
  Jag vill ha en famn att krypa ihop i. Nu.


Testmåltid, blodsockermätare och mina lagom roade försökspersoner.
(bilder från MMA's blogg: http://dietistschober.wordpress.com/)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0