end of an era

Upptäckte till min stora fasa en spricka i insulinpumpen igår. Det räknas till katergorin "sånt som inte får hända, och absolut inte hända nu när jag redan har tusen saker att fixa med". Ringde i panik till Rubin Medical som är tillverkarna och sa som det var. Och idag kom min nya pump. Det är service det! Ska bara skicka tillbaka den trasiga nu...
Nya pumpen är fint grön (som jag bad om) och startad. Kan dock inte komma undan känslan att jag skickar iväg en del av mig med den gamla pumpen. Den har trots allt varit kopplad till mig mer än 2 år nu, och alltid varit exemplarisk. För att inte säga helt perfekt. Åh vad fånig jag är men det känns verkligen som jag byter ut en kroppsdel och inte riktigt vet om jag kan lita på den nya (trots att det är samma) än.
Här är min nya kroppsdel:


L


Kommentarer
Postat av: faster Eva

Så bra med så snabbb service . Den ser verkligen härligt grön och fin ut .. KRAM

2010-05-27 @ 21:40:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0