Charlotta

Rev runt i brevlådan förut och hittade ett "grattis på namnsdagen"-kort. Det är min fina mamma som skickat. Och det är inte ens min riktiga namnsdag, eller ja, hon skickade ju inte ett kort helt random utan jag menade att det inte är Louise idag. Glad blev jag i alla fall (efter att ha kollat i almanackan för att fastställa att det var något namn jag har, och att hon inte bara fått hjärnsläpp).
  Har fått några instuderingsfrågor gjorda. Men nu irrar jag runt här i lägenheten igen. Undar hur många kalorier man bränner på att irra såhär egentligen. Borde bli en del. 
 
L


Kommentarer
Postat av: Smink

Annars kan du ju alltid komma på en koreografi och dansa runt i lägenheten :)

2010-05-12 @ 18:50:02
Postat av: Louise

Att jag inte tänkt på det tidigare...

2010-05-12 @ 18:51:23
Postat av: Denise

uuh, jag blev genast illamående när jag såg det där om instuderingsfrågorna. men du är duktig. himla duktig. mann får irra. hade man inte fått det hade vi varit så förbjudna, hela vår existens liksom.

2010-05-12 @ 22:43:07
URL: http://icantaffrodacow.cutcupypaste.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0