acceptera det jag inte kan förändra

Sista TYK på astma- och allergimottagningen idag. Lite trist eftersom jag gillade min handledare enormt mycket och fann att arbetet där var ungefär vad jag själv skulle vilja syssla med. Hoppas på bra TYK platser även kommande terminer.
  Sitter nu här med instuderingsfrågorna (igen). Vi börjar bli riktiga bundisar faktiskt. Lite på den här nivån är vi i vårat förhållande:
Gud, ge mig kraft att acceptera det jag inte kan förändra, mod till att förändra de saker jag kan och visdom nog att förstå skillnaden mellan de två.
  Mitt fönster står öppet (jag låtsas att det är en balkong) och D och jag planerar vår framtid som deltidsarbetande dietister.
D 50 % dietist 50 % poet
L 50 % dietist 50 % chokladprovare
Det är inte alltid hemskt det här med att vara student.


L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0