"Vi lever i en tid av för mycket arbete och för lite bildning; en tid då människor är så flitiga att det blir dumma"

Stackars D har tryck över bröstet. Hon tror det är ångest. Jag är säker på att det är växtvärk.
  Det är dödsviktigt att göra anteckningar på föreläsningen. Såhär ser det ut i mitt block:

"Vet du varför Simon är Gud?
gul?
Han känner nog snickarjävlar
Han äger snickarjävlar
sjukt rik
på sånna och sågspån
typ simmare
portionerar ut dem så jävla fel"



"
strl XL men fortfarande ond"




Det finns mer men jag tror ni fattat poängen.

L


Kommentarer
Postat av: Smink

Jag tror fortfarande att vi går på unv. för att bli förvirrade på en högre nivå!

2010-03-31 @ 19:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0