Perfektion på Stampet

Nu är jag student på riktigt. Trion är fulländad: lån, stress och kaffebryggare. Perfekt. Gott var det också, lite starkt kanske men jag får öva på det där. Den som spontant känner att han/hon vill vara försökskanin är hjärtligt välkommen. 
  Jag har ont i musklerna idag. Axlarna, triceps och som vanligt ena sidan av ändan. Bara ena sida. Alltid bara ena sidan. Vänster. 
  Det ligger massa kompendier och väntar på att bli lästa men jag ska bara låtsas plugga idag. Häfta ihop dem och sätta in i pärmen. Kanske skriva ut några instuderingsfrågor också. Det är lagom. Ibland måste man fokusera på det som är viktigt. Promenad till exempel.
  
 

Perfektion...(diskat är det också)

L

Kommentarer
Postat av: Denise

om thelma gör ett bra jobb är hon min nya gud!

2010-03-24 @ 15:49:52
URL: http://icantaffordacow.cutcopypaste.se
Postat av: mirja

sen när har du samma kaffebryggare som mig? :) kul :D

2010-03-24 @ 16:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0