ömma fötter

Efter dagens mördarföreläsning satt en fika på Condeco och en ordentlig shoppingrunda med M riktigt fint. Fyndade lite böcker på Myrorna (ovanligt), bestämde mig och köpte de svarta convers'en jag suktat efter en tid. Presenter till lite olika människor hittade jag också, alltid härligt när man hittar det där som känns perfekt för dem.
  Äntligen fredag är känslan i kroppen. Dansar runt (så gott det går med ömma fötter) till Hästpojken och rör runt lite i grytan med köttfärssås som puttrar på spisen. Storkok.
  Måste säga att gårdagen (ja ett lite konstigt inlägg blev det men jag var trött och D har dåligt inflytande på mig) blev bättre än jag kunnat föreställa mig. Flera timmar på Vanilj med massa prat och skratt som gjorde mig helt lycklig och sedan bio med ännu mera skratt innan filmen. Vi är väl inte 22år? Nej gud nej,...max 12år.



L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0