Inre lårspark

Föreläsning om Insulinresistens i 3 timmar idag. Kändes lagom grått en måndagmorgon med en förlorad timme från helgen. Men visade sig vara den bästa föreläsningen hittills.
Först var jag hundra på att föreläsaren (läkare) med sin dryga stockholmska och lite inslag av göteborgska skulle tråka mig till sömn, men sen drog han ett skämt om alger och fick mig på fall totalt (säger i och för sig mer om mig än om honom). Helt underbar var han med sitt prat om judo, inre lårsparkar, äckliga apor och möss. Gud vad töntigt det låter. Men det var bra. Med humor kommer man långt (med mig).


Lite så här såg han ut. Fast med grått hår. Och ingen katt på axeln.

L

Kommentarer
Postat av: Denise

livet är roligt idag. ohlalala...livet är på franska.

2010-03-29 @ 18:48:41
URL: http://icantaffordacow.cutcopypaste.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0