Feathers

Försöker fokusera på Gerhards ateroskleros-kompendium men tankarna glider iväg till
ETT: hur jag ska presentera dietistprogrammet för naturvetarna på mitt gamla gymnasium den 1 april. Det är perfekt time'at med tanke på att min utbildningsdepression och "jag vet inte vad jag vill med mitt liv"-period. Känner spontant att den engelska Fyioslogiboken som är tjockare än bibeln inte är den bästa kurslitteraturen att visa upp. Det är väl ungefär så långt jag kommit i min planering. 
TVÅ: planering av "Oh feathers"-festen på långfredagen...kanske ska börja med att informera mamma och pappa att festen blir i deras hus.
  Det är mycket nu. 



L
 


Kommentarer
Postat av: eva arvidsson

:) Du kan få låna min lägenhet om det kör ihop sig ;) så du vet Kram

2010-03-28 @ 16:03:30
Postat av: Smink

Bara improvisera.. känn ingen press. Jag tror det blir bättre om det kommer spontant. Jag kör på det.. kanske tar med mig någon bok..kanske tar med mig en tenta.. (inte mina svar) utan en tenta.. hur de ser ut.. hur mkt tid man har etc. Kan vara kul att se :D

2010-03-28 @ 19:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0