Eurotour2010 är mitt kortsiktiga mål - kanske blir jag lugnare i själen sedan

Jag längtar till sommaren. Till Europa. Till Öland. Till att inte ha en bok, med en tjock människ på, som heter Metabola Syndromet att läsa. Det ska bli en perfekt sommar. Kanske är sista sommaren man har "sommarlov". Med en ordentlig tur har man en anställning på gång nästa år(fast är det det jag vill? Kan inte låta bli att känna att det är för tidigt att bli vuxen på riktigt redan). Annars blir det kurser för min del. För jag vet inte om det verkligen är bara dietist jag vill bli. Tänk om det är helt fel för mig?
Är det något jag lärt mig den senaste tiden är det att oavsett hur bra man tror man känner sig själv, vet man inte vart man är på väg så länge allt omkring en förändras. 
  Jag är rörig just nu.

L
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0