Vill aldrig se en kinapuff mer i hela mitt liv

Gårdagen blev precis som jag önskade.
Middag för två och en halv (katten kulle ju också ha). Återupplevde våra yngre år genom att lyssna på Sailor Moon-intro på youtube. For runt i volokombin i natten (den jag är rädd för att köra). Åt morotskaka och kinapuffar tills vi kräktes. Undrade varför vi drar till oss konstiga människor. Gjorde dåliga spellistor på Spotify. Åt mer morotskaka. Fotade. Blev rädda för Madonnas ben. Skrev minnesvärda memon på mobilen. Planerade att se ut som Lay Gaga lagom till nästa nyår. Undrade vad MTV's problem var. Tittade på fyrverkerier.
Tack Mickis.
  Idag har jag bara tränat. Var helt ensam på träningshuset. Konstigt. Nu ska mamma försöka tona mitt hår igen, färgen har släppt där jag hade blonda slingor så enligt mig är jag rosa nu (men det är tydligen bara min uppfattning). Pratade med M, hon hade samma problem och tonade om sitt igår. Vi har köpt samma toning den här gången. Vad är oddsen för det? Håller tummarna för att håret sitter kvar och inte blir konstigt.

 

 

 

 

L


Kommentarer
Postat av: Smink

Jag lovar att du kommer sitta snart med en kinapuff igen :P

Tack för igår! <3

2010-01-01 @ 18:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0