vad jag inte har tid med - migrän

Jag känner att jag verkligen inte har råd att missa någon föreläsninga av den här kursen. Vad händer då? Vaknar mitt i natten och inser att jag har migrän. Tvingade mig upp när klockan ringde i alla fall men såg mig besegrad när jag inte ens klarade av att stå upprätt någon längre tid. Fan fan fan. Lyckades somna till slut, vaknade för ungefär en halvtimme sedan men det känns fortfarande som att någon glömt en kniv över mitt vänstra öga och hängt hjärnan i en liten tråd. Kontentan var att jag missade föreläsningen om endokrinologi och metabola sjukdomar. Ska försöka läsa ifatt nu. Fan fan fan.
  Ja jag är arg.

L


Kommentarer
Postat av: Mirja

Du missade föreläsningen om blod och njurar

2010-01-19 @ 14:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0