She will be loved

It's not always rainbows and butterflies
It's compromise that moves us along,

Det känns lustigt att inte ha några måsten att göra. Tog lång sovmorgon idag innan det var dags för bodypump. Sedan fixade jag paketet som skulle till posten och hämtade andra paket (som jag glömt öppna inser jag nu, men det är bara kurslitteratur så de kan gärna ligga nedpackade ett tag till). Handlade även nya blommor så jag slipper se döden varje gång jag tittar mot fönstret. Kan stryka mycket från listan nu.
  Nu bokläsning medan tvätten blir klar och sedan ska jag försöka få mig själv att se vettig ut till inflyttningsfetsen ikväll. Jag kör stenhårt på "fake it 'til you make it". Jag och semperflaskan will be loved ikväll.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0