Lyckade muffins trots allt

Återbud efter återbud angående gårdagens filmkväll ledde till att det blev jag, robinson och två morotsmuffins. Inte helt fel.
  Hade mardröm inatt om att FBI var ute efter mig och min katt. Stackars kissen fick sitta i en skumtomtelåda med locket på för att de inte skulle hitta honom. Jag låste in mig i en garderob. Tolkning på detta? (vi blev faktiskt inte hittade)
  Hade tänkt ta en långpromenad nu på förmiddagen men idag har inte solen tittat fram än och därför tänker jag bädda ned mig med Joanne Harris "Kärlekens dårar" istället. Ikväll blir det bodypump och kanske att träffa M.
Imorgon börjar sjukdomläran och jag känner mig lite pepp på det. (påminn mig om hur pepp jag är när jag börjar gnälla om några dagar)



L

Kommentarer
Postat av: eva arvidsson

Mmmm den lille spödden mår bra vad jag hört ;) han samlar visst in lite pengar till att betala sjukvåds räkningen ... hahhah Ha en bra eftermiddag och kväll .Kram

2010-01-17 @ 14:24:46
Postat av: Smink

Jag ska påminna dig! Oroa dig inte :)

2010-01-17 @ 15:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0