ibland får jag till det

Nu är jag äntligen klar med renskrivningen av dagens anteckningar. Det tar tid när man legat av sig. Den här kursen (sjukdomlära) känns spännande och riktigt intressant. Kände oss så coola när vi fick kursboken (ja vi fick en 800krs bok gratis!) och den såg ut som en tjock bibel. Äntligen lite seriöst pluggande igen (jmf med det halvår av flum vi haft) även om jag snart säkert kommer börja gnälla över hur stressad jag är så är det ändå såhär jag vill ha det.
  Statistiktentan var redan rättad och jag hade skrapat ihop hela 51 poäng av 53 möjliga. Det var ju helt okej...med tanke på att jag egentligen inte kan statistik...
  Nu ska jag kasta på mig kläderna och åka bort till M.

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0