i need a bigger place

Det är redan dags att åka tillbaka till Göteborg. Om 3,5 h går bussen och innan dess måste jag försöka få igen resväskan på något magiskt sätt. Hur kan jag ha tre gånger så mycket med mig tillbaka än jag hade när jag åkte hit? Och vart ska allt få plats?
  Och ja jag har ångest. Ångest för att jag imorgon måste börja plugga. Ångest för att jag inte får sova med Spödd mer. Ångest för att jag kommer sakna alla massor som jag alltid gör när jag varit här en längre tid. Det är fan egentligen. Men om några dagar släpper det det vet jag. Ser fram emot att få vara hos M och D igen, mina små ljus.
  Hörs igen när jag är på plats i lägenheten (om inte varelserna i kylskåpet kidnappar mig).

L


Kommentarer
Postat av: Sanna

Har du kvar historierna om kriget i kylskåpet som du skrev på lunarstorm-tiden? Haha, elit! ;)

2010-01-06 @ 17:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0