Hårångest

Färdig med renskrivningen från dagens föreläsning. Nu börjar paniken komma ifatt även mig, hur i hela världen ska vi hinna lära oss allt det här när den sista föreläsningen är samma vecka som tentan? (ingen inläsningstid alltså) Det brukar i och för sig alltid lösa sig men just nu känns det kärvt trots att jag "ligger i fas" med föreläsningarna. Skulle behöva 48-timmars dygn nu.
  Ångest över mitt hår har jag också fått. Gillar det som det är nu, men tycker kanske att det är lite för rött. Vill ha mörkare men samtidigt ljust. Kanske blondt igen? Fattar ni mitt dilemma? Köpte i alla fall ny toning men om den används eller inte återstår att se.
 
Ljus eller mörk?

L


Kommentarer
Postat av: Smink

Djuret tycker att du ska ha samma färg på håret som hon har :) Skämt åsido. Jag tycker du ska ha det mörkt!

2010-01-25 @ 18:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0