Fuldag

Tentaplugg gör mig ful. Jag känner verkligen fulheten smyga sig på när jag sitter på biblioteket med en gammal halsduk virad omkring mig (det är -10 grader ute, gissa hur varmt det är i ett gammalt stenhus då). Jag och katten tar priset som fulaste paret i stan. Han med halva huvudet rakat och jag med torr hy och äckligt hår. Det blir ansiktsmask för min del och antibiotikapasta för hans. Inte för att håret växer av det men infektionen över hans öga har gett med sig lite. Så vi kan sluta hata veterinären (och kalla honom vikarie). Han visste nog vad han gjorde trots allt. Han (veterinären) sa igår att "det är sååå lätt att ge antibiotikapastan, katter gillar den, den smakar kött!" Yeah right. Imorse hade jag rivsår över hela mig och den där jävla pastan var mer i min mun än i kattens. "Om det är svårt att ge honom sticker du bara ned sprutan i halsen och trycker ned det direkt" Yeah right. Sprutan är ju större än katten för tusan. Jag skulle också knipa ihop munnen hårt.
  Idag var det många kändisar på träningshuset. Kul att jag var extra ful då. Och att mina träningskläder stank svett. Och att det enda tidningen om fanns att läsa (crosstrainer utan tidning är döden) var Body.


En gammal bild får illustrera dagen känsla

L

Kommentarer
Postat av: Smink

Du får lära dig att inte använda tidning på crosstrainern :P Jag tycker det är roligare att filosofera till musiken :D

2010-01-07 @ 21:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0