En shot om dan' håller doktorn från stan

Än så länge har jag klarat mig fint utan symtom på maginfluensa (ta i trä). Det är roligt att höra om olika "huskurer", hittills har jag testat att äta rå vitlök och ta vodka-shot (med jämna mellanrum). Oavsett om det fungerar eller inte har jag ju haft kul under tiden...nej då så illa är det inte. Men fortsätter hålla tummarna för att jag inte blir sjuk. 
  Har precis tagit mig igenom blod, hjärta-kärl, nefrologi och endokrinologi i läkemedelsboken. Jag tänker satsa hårt på Lasses kommentar "LB ger ofta mycket goda översikter i början av varje kapitel, i terapirutor mm, men innehåller dessutom varierande mängder av mer speciell information om läkemedelsterapi som inte är helt relevant för denna översiktskurs". Annars kommer jag gå i exil i min säng.
  Nu lite renskrivning och sedan träning.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0