En pizzabagare här bor i staden

Gårdagen blev mysig (efter massa seriöst plugg och färdigställd nomenklaturlista) och innehöll hemmagjord pizza med både champinjoner, soltorkade tomater, skinka och ananas sedan blev det naturgodis, Robinson och film (fantastic four och silverfisken).
  Plugg idag. Känns som att ju mer jag pluggar desto mer dyker upp som ska pluggas in. Men intressant är det. Förvånar mig att man fortfarande lever med tanke på all skit kroppen kan drabbas av. 
Ikväll tänke jag mig ett dubbelpass på SATS. Först Core och sedan bodypump. Upp till bevis om jag överlever.


Såhär jobbar en seriös pizzabagare

L

Kommentarer
Postat av: Eva arvidsson

Så härligt roligt ni har och såååå många fina råvaror ni använder ser jag på fotot .Kram på dig och ha en bra vecka

2010-01-24 @ 13:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0