13,5h

Efter läkarbesöket igår somnade jag redan vid kl21.00. Vaknade idag kl10.30. Det är ett par timmar det. Men migränen är helt borta så det var kanske välbehövlig sömn trots allt. 
  Alla blodprover hade visat jättebra värden (Hb, kolesterol, blodtryck, hba1c m.m.), och jag blev lite extra lycklig när min doktor utbrast "men hur gör du för att det ska vara såhär bra?!". Sträckte på mig och kände att jag nog inte är en så stor dietisthycklare som jag får för mig ibland. Just nu är jag en studenthycklare istället tror jag, borde försöka ta mig igenom några fler sidor i Läkemedelsboken men jag orkar inte. Har ju faktiskt hela helgen på mig. Något som irriterar mig är att våra sidhänvisningar inte riktigt stämmer, i så fall missar vi ju massa text, samt får läsa halva sidor om vissa saker. Hur får han ihop det den där Lasse?
  Nu är det dags för omelett med färsk svamp och soltorkad tomat.

L

Kommentarer
Postat av: Maria

jag HATAR läkemedelsboken!!!!!!!!!!!!!

Det är den värsta bok jag öppnat och jag vill bränna den NU. Och hoppas migränaset lämnar dig ifred:)

2010-01-20 @ 16:34:33
URL: http://mariaohberg.blogg.se/
Postat av: Smink

Känner igen det där med halva sidor och att börja mitt i ... verkar vara ett vinnande koncept på unv. :P

2010-01-20 @ 19:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0