varför idag av alla dagar?

Dagen började fint med en spårvagnskrock som gjorde att M och jag fick gå morgonpromenad och åka en helt okänd buss (lite äventyr sådär) och se en helt ny del av Göteborg innan vi väl anlände till Medicinareberget med 5 minuter på oss att ta oss till tentasalen. Hann precis in och sätta oss innan klockan blev 9, inte alls stressade eller så...Tentan återstå att se hur den gick, men jag gjorde mitt bästa och vad mer kan man göra?
  Nu ska jag laga lasagne, träna och sedan ha myskväll med naturgodis och M.

L

Kommentarer
Postat av: Mirja

haha roligaste och mest stressigaste turen ever!! :D

- vart tusan är vi?

2010-02-12 @ 12:40:14
Postat av: Louise

ha ha ja verkligen! :D

2010-02-12 @ 12:59:53
Postat av: a

hej (:

2010-02-12 @ 13:19:30
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Ingibjörg Ruth

fin blogg! hoppas att du har en bra dag :)

2010-02-12 @ 13:47:56
URL: http://friiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0