välförtjänt helg

Sovmorgon. Det var så länge sedan jag hade sovmorgon att jag vaknade med panik och fick för mig att jag försovit mig. Men nej. Ledig helg. Helt fri. Inget att läsa. Inga måsten att göra. Kan det blir bättre?
  Frukost nu och sedan "göra stan" med M. Hoppas på många fina fynd nu när vi får unna oss eftersom vi pluggat hårt och i princip varje vaken tid på dygnet de senaste fyra veckorna.
  Imorgon är det alla hjärtans dag men jag har redan fått kärleksbrev. Igår. Det gjorde mig så glad. Fint kort och liten rosa kylskåpsmagnet från familjen med texten "Jag gillar de små sakerna i livet...skor, väskor och smycken". Tur att de inte känner mig för väl.



L

Kommentarer
Postat av: eva arvidsson

Härligt njut av din lediga helg med all shopping ;) och allt annat .KRAM från Faster Eva

2010-02-13 @ 16:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0