Ut ur dimman

Ny vecka. Nya tag. Ett rejält tag i kragen är väl en bra sammanfattning av livet just nu.
  Tillbaka här efter en avkopplande helg i Vimmerby. Mjukstart på pluggandet idag eftersom jag gjorde ögonbottenfotografering och alltså inte har kunnat se tydligt förän nu. Innebär det att det är dags för plugg nu kanske...
  Jag vill ha ett liv. Det här är inte vettigt med bara massa läsning dygnet runt. Arg på duggan är jag också. Vad är syftet med den? Att få en fråga och svarar man fel på den får man inte göra tentan. Vettigt. Hoppas jag missuppfattat det.

L

Kommentarer
Postat av: eva arvidsson

Tjena Tjejen ..Ja du måste ha missuppfattat detta .Det låter ju helt konstigt eller rättar sagt helt åt h-vetet.Kram och och ha en bra ogod vecka .

faster/Eva

2010-02-01 @ 20:27:17
Postat av: Anonym

Nog för att vi har konstiga duggor, men kan det inte vara såhär: Klara du inte duggan får du inte dina poäng registrerade ifall du fixar tentan. Så har vi.. ja eller så har vi på våra laborationspoäng.

Det låter väldigt konstigt att neka er att göra tentan om man missar duggan ;S

2010-02-02 @ 12:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0