stearin värmer

Gårdagen var precis vad jag behövde för idag har jag orkat ta mig igenom häften av kompendierna och förstått lite mer.
  Melodifestivalkväll på Bee blev till Melodifestivalkväll på Hard Rock Café (ja hur motsägelsefullt är inte det) som sedan blev hamburgare på Burger King som ledde till en timmes dans på trädgår'n innan jag skyndade hem i kylan och somnade nöjt till takterna från den persiska resturangen. Tack fina flickor som förgyllde kvällen!
  Tillbaka till pluggandet nu, ikväll blir det bodypump och Köping med M. Längtar.
  Just det. Är det ett partytrick att dricka stearin egentligen?

L

Kommentarer
Postat av: Ena

Tack själv, blev en riktigt tevlig liten kväll/natt;-)! Men undrar hur stearingrabbsen mådde inatt egentligen. Och undrar vad sambon sa...

2010-02-07 @ 12:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0