Jag lever faktiskt

Efter helgen som var kände jag för en paus i bloggandet eftersom humöret går upp och ned. Hade en rolig helg med lillasyster här men ville helst ha satt mig på bussen och följt med hem till Vimmerby. Inte för att jag kan göra så mycket men känns bättre att vara där. Är kvar här trots allt, har dock bokat resa hem nästa vecka på torsdagen (4:e mars) och hoppas att det löser sig med matlagning och sånt i alla fall.
  Det har varit och är väl fortfarande egentligen lite kaos med spårvagnar och bussar. Tog mig till TYK smärtfritt idag och var med på ett patientbesök, övriga hade lämnat återbud så det blev en kort dag. Känns sorgligt att det är sista gången med min dietist på astma-och allergimottagningen nästa gång, trivs så himla bra där!
  Nu är det apoteket, bakning och plugg som gäller. Får se om det kanske blir träning också.
  Lite bilder från helgen som var: åt hemlagad pizza, fikade, köpte kuddar till soffan och var på bio (såg Farsan men bilden från Alice i Underlandet var lik min lilla skrutt där hemma så han fick vara med)

   

L


Kommentarer
Postat av: Smink

Alice i underlandet rockar! Jag längtar till nästa vecka.. då ska jag gå och se den.. mer än en gång ifall den är sevärd :D

2010-02-24 @ 08:58:14
Postat av: LillaSyster<3

Hahah har jag slickat ner luggen eller?:P hihihi

2010-02-24 @ 17:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0