I've got a thing...

för vampyrer uppenbarligen. Är stenhårt fast i Vampire Diaries. Längtar redan till nästa torsdag kl20.
  Idag blev inte alls som jag tänkt mig. Vaknade på bra humör för första gången på länge. Har känt mig helt tom, irriterad och allmänt trött på allt sen efter tentan förra veckan. Men idag var det annorlunda. Hoppas jag hunnit ikapp mig själv för just nu är jag inte i fas med läsandet alls och det behöver jag vara om detta ska gå. Det som skulle blivit träning blev en kanelbulle, plugg, storstädning, OS och Vampire Diaries. Och det känns bra. Länge sedan jag impulshandlade en kanelbulle, och den var så god (lillasyster ska tydligen ha med sig hemgjorda semlebullar när hon kommer imorgon så jag gissar att det blir mer frossande den här helgen).
  Imorgon börjas dagen med hårklippning följt av träning. Sedan kommer lillasyster och det blir pizzabakning och fredagsmys. Äntligen. Kanske är det detta som får mig att helt slå över till pigg och positiv igen.

Extra tillägg: upptäckte att Oliver "flöt" lite i sin kruka idag trots att jag inte vattnat honom på länge,...överförfriskad i tisdags måntro?? Jag vet faktiskt inte alls vad som hänt där.

L (tillbaka till gamla signaturen för den är mer jag, enkel)


Kommentarer
Postat av: Anonym

I've got a thing for Damon! Jisses... Hoppas ni får en ljuvlig helg! :)

2010-02-19 @ 08:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0