Hålla huvudet över ytan

Jag har bokstavligt talat pappersöversvämning i lägenheten. De är överallt. Och när jag försöker få lite ordning blir det bara mer kaos. Det är föreläsningsanteckningar, renskrivningar av föreläsningsanteckningar, hand-outs, anteckningar från Läkemedelsboken och spridda anteckningar om RAAS-systemet från boken Människokroppen. Lägg till lite pappersfnyk från spiralblock också så vet ni hur det ser ut...blyerts har jag visst över hela mig också ser jag nu. Som vi sa igår "vi tar lån för att ha det såhär jävligt". Fast det är alltid värt det, när man väl kommer ut ur tunneln och ser ljuset.



Fistomte i vin kanske skulle liva upp det lite.

L

Kommentarer
Postat av: Mirja

eller julöl? :D

2010-02-04 @ 12:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0