Håll tummarna med mig

Det finns inte mycket att blogga om just nu. Sitter och googlar kattsjukdomar, läser på veterinärforum, gråter och ber att veterinären ska hitta vad som är fel på min lilla skrutt. Förhoppningsvis kommer provsvaren imorgon. Försöker hålla humöret uppe och tänka att det kommer gå bra men det är fan svårt. Blir faktiskt lite lugnad av att läsa om alla kattproblem som liknar Kirres och som man hittat lösning på så kissen blivit bra igen...det ger hopp. Min lilla fina pojke, bli bra igen annars vet jag inte vad jag gör. Jag är ju inte ens hos dig och det gör ont i mig.
Du ska finnas. Du ska det.



L

Kommentarer
Postat av: Smink

Jag håller tummarna med dig, och vill påminna dig om även om de ger dig negativa besked kan de ha fel.

Tänk bara på Geisha.. hon var nere på botten och vända .. de trodde aldrig att de skulle gå, men hon gick som vinnare ur det loppet. Jag håller tummarna! Mina tankar går till er! <3

2010-02-24 @ 21:53:43
Postat av: Anonym

Jag håller också mina tummar med dig! Det vet du <3

2010-02-24 @ 22:17:23
Postat av: Mirja

ovan^ från mig

2010-02-24 @ 22:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0