day off

Ny kurs, nya tag...nej inte direkt. Jag tänker ta ledigt idag. Det hinns nog med allt som ska göras i alla fall. Mitt huvud kräver skön avslappningstid med bara lite tvätt, bokläsning och familjen annorlunda.
  Tonfisksallad med ägg till middag, länge sedan sist och lika gott som alltid.
  Gud jag är så trist just nu. Men det händer verkligen inget speciellt här, vi åker till hälsovetarbacken, lyssnar på en karl som stönar varannan mening och är så otroligt oinspirerande att det krävs kaffe och kaka (eller tanke på i alla fall) för att inte somna, vi sitter på elementet, värmer oss och gissar hur många som funnits före Kalle Segel...det är våra dagar här.
  Imorgon fyller Oliver år, 2 år tydligen och inte 1 år som jag fick för mig. Han är ju adopterad så det är lite svårt att hålla koll på det där. Partyhatten är fixad.


Mina elementvänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0