chef

Lite praktik idag med en MNA-undersökning(näringstillstånd-screening) i Mölndal. Det gick fint trots att vi hamnade på strokeavdelningen. Nu har man varit med om det också. Det känns bättre och bättre för varje patientkontakt, men jag känner fortfarande att det inte är inom vården jag vill vara. Hälsa, idrott och förebyggande är mer åt det hållet jag lutar.
  Nu är det storkok av köttfärssås på gång här. Lyckades få till det riktigt bra tror jag. Smakade gott vid provsmakningen och det luktar oregano i hela lägenheten (och det är alltid ett gott tecken). Hittade de extra smala spagettisarna på ICA igår så det blir naturligtvis det till. Bra uppladdning till bodypumpen sedan.


Oliver och jag firade som tokar igår...




Kommentarer
Postat av: Denise

haha, han är ju helt bedårande!

jag trodde aldrig jag skulle säga det om oliver.



och min patient var också helt bedårande. jag känner mig helt lycklig.



hoppas smal spaghetti smakar =)

2010-02-17 @ 15:54:04
URL: http://icantaffordacow.cutcopypaste.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0