att hamna på avvägar

Mitt uppe i pluggandet finner jag mig själv stå och röra ihop en muffinssmet. Kardemummamuffins med sötningsmedel istället för socker, fungerade utmärkt och de blev sådär farligt goda att jag genast slängde in dem i frysen för att inte äta mer än en (fast några sparades i kylskåpet tills ikväll när M kommer). 
  Biljett är bokad till nästnästa helg. Inte för mig utan för lillasyster som ska komma hit och förgylla mitt liv i några dagar. Ser så fram emot det!
  Dags att återgå till plugg en stund till. Sedan blir det att laga omelett för jag är galet sugen på soltorkade tomater och röd pesto.



L


Kommentarer
Postat av: Mirja

Åh vad snäll du är! Ser framemot att få smaka :D

2010-02-05 @ 15:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0