wanted: större garderob,...och gärna mat för jag orkar inte gå och handla

På plats igen. Så klart känns lägenheten helt underbar och jag undrar vad fan jag håller på med som ska flytta. Men så är det. Utrymme. Kök. Walk-in-closet. Nyrenoverat badrum (efter jul). Badkar. Altan som är som gjord för att man ska ha härliga stunder med kaffekoppar och grillat....nej nu undrar jag inte alls varför jag ska flytta. Kom 1 november. Kom fort (och ha helst ingen tenta i helgen där). 
  Ska rensa garderoben nu. Undrar vart alla kläder kommer ifrån...?
  Och tusen tack grannen för hjälpen med blommorna. Inte omöjligt att de kommer från Östra nästa sommar och hälsar på igen.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0