my way home

Nej jag tänker inte ens älta om att sommaren är slut nu. Whoho det är höst! Whoho nya kurser! Whoho för att jag åker tillbaka till Göteborg imorgon! Whoho för min egna tid!
Nej jag tänker inte älta nu. Det tänker jag göra nästa vecka när jag inser att det är ett år kvar till nästa sommarlov, kursen har börjat med för höga krav på oss och min egentid förvandlats till ångesttid. Fan vad jag ska älta då. Förbered er med uppåttjack om ni tänker fortsätta läsa.
Ja jag skojar. Klart jag inte kommer ha ångesttid...tror ni jag har 29 timmar på mitt dygn eller?
  Nu ska jag ned och kocka i köket. Göra thai chicken curry som familjen tror att jag är proffs på. Sanningen är att jag aldrig lagat det innan.


L

Kommentarer
Postat av: Mirja

Nej ingen ångest i höst! Bara kul :)

2010-08-28 @ 19:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0