I'm back - äldre och mer omogen än någonsin

Varje gång jag säger att "nej nu är det dags, nu lägger jag ned bloggen" läser jag igenom tidigare inlägg och inser att "fan nej, vi verkar ju ha jävligt roligt trots allt...(om man läser mellan raderna och faktiskt fattar vad det egentligen står) klart att även resten av tiden ska dokumenteras" och så fortsätter jag. Så naturligtvis, kära ni, det blir en fortsättning även den här gången. Trots att jag ju verkligen hade bestämt mig den här gången.
  Och ja, jag hade en helt jävla underbar sommar.



L


Kommentarer
Postat av: Smink

Bluuuuublllllllluuu <3 (har vi gått tillbaka i åren vi också?!)

2010-08-20 @ 08:09:12
Postat av: Mirja

Gillas!!!

2010-08-20 @ 10:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0