reminder

Jag har time-out i huvudet. Förra gången jag åkte till Vimmerby fick jag bokstavligt talat sitta på resväskan för att få igen den. Idag ligger det en sport-bh och en mobilladdare lite ensamt i varsitt hörn och jag kan inte få fram en enda vettig tanke om vad jag måste packa. Jag lovar att jag kl23 kommer att komma på massor, ligga i sängen och vrida och vända mig innan jag går upp och packar på riktigt.
  Inte kan jag göra en näringsvärdesberäkning heller. Jag tror att jag köpt mina betyg i matte, för det är helt omöjligt det här...skitfibrer (någon fin dietist som kan påminna mig om hur man beräknar g/MJ på fiber?).

L


Kommentarer
Postat av: Mirja

hehe louise och du går inte ens på lchf ;) Du vet ju hur mkt g fibrer D har fått i sig i genomsnitt och du vet hur mkt kJ hon har ätit. Gör om kJ till MJ. Ta andelen fibrer i g delat med MJ. Borde bli runt 3 g fibrer/MJ..

2010-04-28 @ 19:48:51
Postat av: Louise

nej jag vet. hade jag gjort det hade jag kegat medvetslös vid det här laget. beundrar er^^

ja men klart det är så! tack fina du =)

2010-04-28 @ 19:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0