Hyde Park 9-11 juni. det låter inte helt fel.

Pimplar kaffe som en tok (för att inte somna där jag står) och försöker mentalt intala mig själv att jag idag ska somna senast kl23. Det här med att snitta 4h sömn per natt fungerar inte i längden. Men jag har post-tenta-sömnstörning. 
 Borde läsa studie. Borde sammanfatta evidensbaserad medicin. Borde räkna på D's kost. Borde träna. Borde göra en jävla massa grejer. Kommer göra: ta bort nagellack (trots att jag har fått en lite crush på det nya rosa så får det bli att återgå till det gråsvarta som inte får naglarna att se ut som godis), packa väskan inför hemresa imorgon, ringa syster och önska grattis på 18-årsdagen, se Grey's och sova (får väl se hur det går). Hur nu detta ska ta flera timmar har jag inte tänkt ut än men på något sätt kommer jag hålla mig ifrån allt vad studier heter, det har ni mitt ord på.
 
L
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0