Nostalgi

Har precis skrivit ut den färdiga rapporten. Kom inte ihåg hur framsidan skulle se ut så jag letade reda på rapporten från kemikursen vi hade innan sommaren. Blev lite nostalgisk när jag läste Claes fina lapp till oss. Är rädd att Frode inte blir lika nöjd men jag har gjort mitt bästa i alla fall. Panikade lite här förut när jag såg att en annan rapport ska in den 16 oktober. En rapport som man behöver en viss bok till som verkligen inte går att få tag i! Hoppas att det ska lösa sig på något magiskt sätt. Vi har ju trots allt inte ens börjat med den uppgiften än. 
   Nu vet jag verkligen inte vad jag ska göra. Fan vilken seg helg det här har varit(ja jag vet att det inte är helg längre men är fortfarande ledig). Ska minnas det sen när jag gnäller över att det är för mycket att göra.

L
  


Kommentarer
Postat av: Maria

hahaaaa jag skrev och just PRECIS ut rapporten, och jag måste OCKSÅ kika på kemirapporten för att se hur framsidan skulle se ut:D Skönt att ha eländet över:) Jo och så pratade jag med sofie om den där rapporten som ska in den 16e, och hon hade inte behövt den boken till den iaf, I lika:)

2009-09-28 @ 13:29:13
URL: http://mariaohberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0