Men, det är ju jag!



Nej det var visst min syster. jag blev lite chockad när jag fick det här MMS'ett av pappa förut. Erkänn att det vid första anblicken ser ut som mig.
  Jag är lite gladare idag. Datorn är fortfarande knäpp och måste lämnas in men experten jag pratade med idag sa att jag fick ha datorn så länge jag behövde den innan de skickar iväg den. Så nu kan rapporten skrivas. Blev förövrigt klar med beräkningarna idag. Skönt det. Vågar inte kontrollräkna ifall något är fel men det verkar stämma i jämförelse med Nordic Nutrition Recommendations. Jag lämnar det så.
   Fungerande avlopp har jag nu också sedan jag panikringde fastighetsskötaren idag och han kom och fixade handfatet och duschen. Whoho.
   Måste bara visa han som sitter i min bokhylla och gör min glad.


Smile like you mean it!

L


Kommentarer
Postat av: Linn<3

Hahah:D jaa det va ju jag:P Rolig katt:P

2009-09-19 @ 12:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0