Ledig helg?

Sitter och försöker bli klar med rapporten nu. Inte mycket kvar känns det som. Kanske blir det en ledig helg trots allt? Om det blir så tror jag faktiskt att IKEA står på agendan imorgon. Lite smågrejer + lite bra-att-ha-grejer behövs. Kanske en sväng och leta second hand butiker i stan också. Vi får se.
   Igår kväll var 5 Arvikabor och jag på bio. "Flickan som lekte med elden", den var väldigt bra. Nu känner jag sug efter den tredje och sista filmen (fast inte lika stort sug som för New Moon såklart). 
   Det är sjukt vad rastlös man blir av att bara sitta och skriva. Skulle hellre lägga mig och sova en stund. Men det ska jag inte. Nej det ska jag inte. Nu ska här skrivas klart!
Update: Jag tror att jag är klar. Det här är helt sanslöst. Vad ska jag göra nu då?


Ibland saknar jag er så att det gör ont...

L


Kommentarer
Postat av: Smink

Denna helg har jag tagit en ledig helg.. fastän det egenligen inte är möjlig.. Men ibland måste man :D



Hoppas vi ses snart igen! :)



Kram

2009-09-25 @ 23:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0